Alla inlägg den 22 september 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 22 september 2016 20:38

I kvällhar jag tappade lugnt. Jätte skön att ta det lugn.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 september 2016 14:44



Idag har jag varit ute och gått med Laban vid piren. Vi har tagit lite bilder. Jag vill ha denna bilden

som en header sedan. Jag ska försöka lösa detta. I morse var det skitkallt, och nu på eftermiddagen

var det riktigt varmt, så man vet aldrig riktigt vad man ska ha på sig...=P



 

Av Matilda Lilliefeldt - 22 september 2016 11:45

Jag läser böcker varje kväll men den som är på bilden en av de böckerna som jag har hemma. Jag måste läsa varje kvällen annars kan jag inte somna. Jag läser ganska mycket om kärlek jag längtar efter kärleken själv.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 september 2016 11:29

Jag ska åka till min pappa imorgon. Det ska bli skönt att åka hemifrån Vara hemma. Jag vet inte vad vi ska göra för att det är får vi se .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards