Alla inlägg den 25 september 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 25 september 2016 21:13

Jag ska bada imorgon. Det ska bli skönt för min kropp. Jag har har en CP Skara. Jag hatar min CP-skada men jag hade inte klarat mig utan mina assistenter. Jag har assistenter dygnet runt så jag kan bo själv med assistent som hjälper mig med allting jag behöver hjälp med. Jag har haft min CP-skada hela mitt liv jag född med CP-skada jag har levt med hela mitt liv. Jag hade inte klarat mig utan min familj som har stöttat mig i allt

Av Matilda Lilliefeldt - 25 september 2016 15:28

Jag är på väg hem just nu sitter jag och väntar på pappa han är och handlar. Du är gone Laban vänta på pappa

Av Matilda Lilliefeldt - 25 september 2016 11:37

Jag har precis varit ute med min hund. Nu ska jag äta min frukost. Sen ska jag åka hem igen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards