Alla inlägg den 28 september 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 28 september 2016 21:04

Hej idag fick jag som allt fick jag 180 poäng på två rundor. Jag tycker det är jag

Av Matilda Lilliefeldt - 28 september 2016 15:18

Det är på denna filmen just nu vänner i 90 minuter är det filmen kommer på men den är bra

Av Matilda Lilliefeldt - 28 september 2016 15:11

Jag är busig alltid och det kan mina assistent hålla med mig om för de är lika busiga som jag :)

Av Matilda Lilliefeldt - 28 september 2016 13:15

Idag har jag inte gjort så mycket jag har tatt det lugnt. Imorgon ska jag till skolan . Jag längtar tills 13 det är det oktober då kommer mina fastrar ifrån Eskilstuna och hälsa på mig jag längtar så så att ja ont i magen ska roligt ska det bli att de ska komma och hälsa på mig. Jag hade inte klarat mig utan min stora släkt på mammas och pappas sida de har stöttat mig jättemycket i mitt liv.

Av Matilda Lilliefeldt - 28 september 2016 12:45

?? ikväll ska jag åka och bowla och det är ju det bästa på hela veckan som ska hända för mig. Och jag hoppas jag får jättemånga poäng

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards