Alla inlägg den 29 september 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 29 september 2016 20:44

Jag hatar mitt liv på grund av att jag sitter i en stol som jag är beroende av assistenter som hjälper mig. Det känns jobbigt att känna så här men jag hoppas att det går över. Jag har en jätte bra på amning som stöttar mig i allt jag behöver bli stöttat I min dröm är att bli av med min rullstol för att jag hade kunnat klara mig själv. Men jag har ändå ett bra liv just nu känner jag att allting är jobbigt till mig jag vill ha assistenten men jag hade inte klarat mig utan mina assistenter ändå för att de hjälper mig att jag ska jag mår bra också.

Av Matilda Lilliefeldt - 29 september 2016 16:27

Denna har jag gjort i skolan och jag ska jag använda den där bak på onsdag och jag ska sätta dit ett kardborreband så jag kan sätta fast den där bak

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 29 september 2016 07:38

Bild på mig när jag bowla.. Den ska jag lägga upp på Facebook istället för den jag har på väg

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards