Alla inlägg under september 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 20 september 2016 16:10

Jag har köpt en ny väska som jag kan ha på mig själv och plocka fram min plånbok själv. Jag behövde bygga upp mig själv och det har jag gjort idag. Jag har haft jobbiga månader, det är assistenter dygnet runt. Jag tycker att jag klarar det är jättebra men jag behöver öva på saker som alla andra behöver.

Av Matilda Lilliefeldt - 20 september 2016 09:11

Idag är det en skön dag. Jag tänker inte så mycket på min CP-skada, men jag hade hoppas att jag var frisk som alla andra. Jag har en sak som jag kommer visa er påminn nog senare idag. Jag hade inte klarat mig utan min syster och min bror och mina föräldrar de stöttar mig jättemycket. I mitt i mitt liv

Av Matilda Lilliefeldt - 19 september 2016 22:07

Vem tycker detta golvet är snyggt undrar kära Matilda. Skriv och svara mig

Av Matilda Lilliefeldt - 18 september 2016 11:59

Jag gillar att kolla på film. Det är min bästa hobby. Jag har ungefär 600 filmer. Men det är kärlekskomedi och dramasom jag tittar mest på

Detta är en del av mina filmar.

Av Matilda Lilliefeldt - 17 september 2016 21:33

Detta är min favorithund som heter Laban . Han gör mig väldigt lycklig hade inte klarat mig utan min hund.

Av Matilda Lilliefeldt - 17 september 2016 21:00

Jag har vart med min mamma idag. Jag tycker det var jätte skönt.min mamma är bäst . Jag och mamma gick på stan det var jättekul.

Av Matilda Lilliefeldt - 16 september 2016 19:00

Morgon ska jag vara med min mamma. Och det ska bli skönt

Av Matilda Lilliefeldt - 16 september 2016 10:19

Jag är en glad tjej på bilden

Ovido - Quiz & Flashcards