Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 5 oktober 2016 22:11

Jag längtar tills mina fastrar skall komma och hälsar på, imorgon är det bara en vecka kvar tills de kommer och hälsa på mig. Det ska bli jätteskönt att de kommer och hälsa på mig jag hade inte klarat mig utan om. Jag hade inte klarat mig utan min stora släkt och definitivt så hade jag inte klarat mig utan någon mamma eller pappa jag hade inte klarat mig utan Sebastian Amanda heller jag är jätte tacksam att jag har fått en sån bra familj som stöttar mig i allt. Det som jag tycker är det jobbigaste och vara bunden det är att jag inte kan göra som alla andra gör jag jag är på mitt eget sätt ofta människor att det är coolt min mormor är de coolaste människan som finns en av mina idoler hon är så jävla envis hon ska aldrig ha hjälp av någon man ska klara allting själv och det gör hon också för det mesta.

Av Matilda Lilliefeldt - 5 oktober 2016 11:47

Igår fick jag köpa ett nytt koppel till min hund. Min kära loppan behövde han behövde Är glad att jag har på min hund.

Skapa flashcards