Alla inlägg under oktober 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 19 oktober 2016 14:48

Här är min hund och han heter Laban. Han ska klippas nästa vecka och jag längtar tills han ska klippas nu ser han ingenting och jag tycker synd omhan.

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 19 oktober 2016 12:25

Jag hoppas att jag får omkring kväll på bokningen ikväll. Jag är allra bäst på bowling tycker jag själv

Av Matilda Lilliefeldt - 16 oktober 2016 21:50

Den är bra kan kommentera denna film att kolla på

Av Matilda Lilliefeldt - 15 oktober 2016 19:31

Jag har varit med mina fastrar i helgen jag hade en speciell helg som började i torsdags till idag. De här dagarna har gått jättefort lite för fort tycker faktiskt jag och det har faktiskt varit jobbigt idag för att de åkte hem idag för mig. Jag tyckte att det skulle varit här i några dagar till så man han lite till och umgås men det får vi göra i sommar som kommer för jag längtar redan till sommaren.

Av Matilda Lilliefeldt - 13 oktober 2016 18:36

Jag tittar på den här filmen nu jag tycker den är bra hittills

Av Matilda Lilliefeldt - 13 oktober 2016 18:14

Min väska är klar och det är skönt tycker jag så här sedan nu ser ni på bilden nedan.

Av Matilda Lilliefeldt - 13 oktober 2016 18:08

2 timmar kvar tills mina fastrar jag kommer och hälsa på mig och det ska bli jätteroligt för mig. mina mina två kompisar kommer och underhålla mig hela helgen. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men den kom vi på tillsammans.

Av Matilda Lilliefeldt - 13 oktober 2016 13:32

Jag har gjort färdigt min väska idag i skolan. Jag längtar till ikväll mina fastrar

Skapa flashcards