Alla inlägg under oktober 2016

TV

Av Matilda Lilliefeldt - 12 oktober 2016 20:55

Jag tittar på TV det programmet som har tittat på äta heter Bonde söker fru. Jag tittar mycket på TV säkert serie.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 oktober 2016 15:29

Min söta hund .

Av Matilda Lilliefeldt - 11 oktober 2016 16:27

Nu tar jag det lugnt. Det är skönt att ta det lugnt eftersom man har haft en assistent på intro som ska börja hos mig. Det är jobbigt och vara beroende av folk men jag tycker jag klarar det ovanligt bra alla fall om jag inte hade haft mina assistenter. Jag är glad över att jag inte har hemtjänsten till hjälp då hade jag bara suttit i min lägenhet och fått hjälp ibland.å

Av Matilda Lilliefeldt - 9 oktober 2016 21:22

Jag längtar till på torsdag då kommer min faster och hälsa på mig. Jag har längtat enda sedan i somras att dom kommer och hälsa på mig i min nya lägenhet. det ska bli kul att de kommer och hälsa på mig, min faster betyder väldigt mycket för mig jag är en annan faster det är jättemycket för mig också som kommer också att hälsa på mig på torsdag. Jag hoppas dom har hitta på någonting roligt för mig, jag åka planera hela tiden själv.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 oktober 2016 21:04

Jag kollar mycket på film just nu tittar jag på
http://www.primewire.ag/watch-2723659-Teen-Wolf-2011-online-free

Av Matilda Lilliefeldt - 9 oktober 2016 20:49

Detta gjorde jag igår jag la upp en bild på min glass igår. Men här är det färdiga glassen

Av Matilda Lilliefeldt - 8 oktober 2016 13:41

Jag har gjort glass I dag

Av Matilda Lilliefeldt - 8 oktober 2016 07:38

Godmorgon jag har vaknat tidigt idag för att min hund skäller morgonen. Fast han har sitt skall halsband på sig. Det verkar inte som det hjälp ibland Hur gör man så han är inte tyst? Hälsningar Laban

Skapa flashcards