Alla inlägg den 3 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 3 november 2016 16:24

Jag har min släkt på pappas sida i Eskilstuna. Jag längtar redan tills det blir sommar så jag kan åka och hälsa på dom men saknar dem redan. Särskilt farmor det är en synd att man inte träffas mer än en gång om året tycker jag. Jag har en stor släkt särskilt på pappas sida vi är inte lika många på mammas sida som är på pappa Stina. Det är den roligaste veckan på hela året när jag dig Eskilstuna och hälsa på dem det är därför jag längtar jag får se när pappa har semester nästa sommar så vi kan åka upp och hälsa på. Ps hälsa alla här ifrån.

Av Matilda Lilliefeldt - 3 november 2016 09:12

Laban är min bästa vän han sviker aldrig det tycker jag är jätte skönt. Jag hade inte klarat mig utan min hund mycket bättre när jag har sällskap av min hund. Han trivs jättebra med mig och jätteskönt tycker jag. Man behöver alltid någon som man kan ta hand om jag tycker verkligen om att ha en hund och hjälpa till så att han mår bra jag hatar och tänka på mig självdet är inte ofta jag tänker på mig själv

Ovido - Quiz & Flashcards