Alla inlägg den 11 november 2016

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 11 november 2016 22:20

Jag är en positiv tjej. Fast jag har en CP-skada gör den inte så att den hindra mig att göra saker. Om jag inte hade gjort det så hade jag suttit och gråtit varje dag. Jag hade inte klarat mig utan min hund som piggar upp mig och ge mig självförtroende. Jag jobbar med mitt självförtroende jättemycket. Min familj är den bästa miljön för mig. Jag hatar att vara rullstolsbunden men jag har en bra släkt och vänner som stöttar mig och hjälper mig. Jag hade inte klarat mig utan min släkt och min familj. Ibland undrar jag hur de hade vart om jag kunde gå eftersom jag är väldigt avundsjuk på mina syskon att de kan gå men det är skönt att jag är ändå så positiv att jag kan göra så mycket som jag kan göra själv.

Av Matilda Lilliefeldt - 11 november 2016 21:38

Mina syskon betyder jättemycket för mig. Jag hade inte klarat mig utan mina syskon. Särskilt inte min syster eller min bror, min syster är min tvillingsyster hon är min bästavän den bästa systern ever. Min storebror betyder jättemycket också han hjälper mig med mycket. Mina syskon betyder jättemycket för mig för att de är med mig jättemycket, jag hade inte klarat mig utan mina syskon de är världens bästa syskon. Jag hoppas det går väldigt bra för mina syskon och deras framtid. De har stöttat mig i de jobbigaste dagarna i mitt liv de har klarat de mer och bättre än jag själv.

Av Matilda Lilliefeldt - 11 november 2016 21:06

Jag har köpt denna för att få mer plats för förvaring av olika hygienartiklar.

Ovido - Quiz & Flashcards