Alla inlägg den 15 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 15 november 2016 22:31

Jag har vissa perioder så tycker jag inte om mig själv. Jag vet att jag måste jobba på detta jag är jätteglad att min familj stötta mig i allt jag gör jag hoppas att någon tänker på detta. Jag kan kommentera för er andra som har jobbigt självkänslan tänk på att tänk inte på något negativt tänk på tuff på så positivt istället då blir det mycket enklare för dig och och hantera det jag själv har fått kämpa med det jätte mycket i mitt liv . Min familj har alltid stöttat mig i detta och era familjer gör nog det också om ni ber om glöm inte att be om hjälp genom familjen och de gör väldigt stor skillnad när de försöker hjälpa till jag har den bästa familjen jag vet som som kan ge hjälpa mig så hemskt mycket på grund av att jag har min CP-skada jag har haft min CP-skada sedan jag föddes för 25 år sedan. Det har vart jobbigt för min familj att fått reda på att de hade en dotter med ett handikapp men jag tycker faktiskt att min familj har klarat det är väldigt bra för att de ha han till det är att mig som vilken tjej som helst vi ha gjort allt annat som alla andra gör och det tycker jag faktiskt Är jättebra av min familj ja om du tycker att jag ska ha ett normalt liv som det går och det tar lång jäst mig tack mamma och pappa jag hade inte klarat mig utan er och med släkten min hela min släkt.

Av Matilda Lilliefeldt - 15 november 2016 22:06

En annan hobby som jag har är att lyssna på musik och jag brann lyssnar jag lyssnar på blandat musik utan bock för vagt tycker jag inte är alls lockande att lyssna på.

Av Matilda Lilliefeldt - 15 november 2016 21:44

Just nu tittar jag på en film. Jag vet inte vad jag hade gjort utan kärlekskomedier. Det är en av mina hobbys det är nog min största hobby av alla att kolla på film.

Skapa flashcards