Alla inlägg den 16 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 16 november 2016 23:04

Jag gillar att vara mig. Jag jag tycker väldigt mycket om mig för att jag är ofta jätteglad. Och jag är väldigt lugn av mig och det tycker jag att jag har jag ska själv tycker jag är jätte skönt att jag har. Jag gillar min stora familj de stöttar mig väldigt mycket i allt jag försöker stötta dem också. Jag har en bror som jag tycker väldigt mycket om och jag längtar tills han kommer hem och firar julafton med oss och jag också längtar till min syster kommer hem och underhåller mig och det är mycket lättare att prata med dem när dom är hemma.

Av Matilda Lilliefeldt - 16 november 2016 22:44

Jag gillar min nya lampa jättemycket och mitt nya köksbord. Min hund betyder väldigt mycket för mig jag hade inte klarat mig utan honom Han är min bästa vän. Jag gillar att göra mycket saker. Min kära hund ligger alltid i min säng och gosar med mig det tycker jag är jätte skönt jag hade verkligen inte klarat mig utanhonom.

Av Matilda Lilliefeldt - 16 november 2016 22:03

Jag vill titta mycket på film och jag tittar mycket på Netflix. Det är en stor hobby jag ha det enda som jag tycker är kul mera en bowling också som jag tyckerjätte kul.

Av Matilda Lilliefeldt - 16 november 2016 21:43

Hej jag har för att det är väldigt lugnt idag . Det är skönt att ta det lugnt det är jag mest bäst på att göra

Ovido - Quiz & Flashcards