Alla inlägg den 17 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 17 november 2016 23:23

jag tycker mycket om att kolla på film jag har ungefär 600 filmer hemma oss mig .
min största idol är min mormor hon är jättefin hon klarar sig fortfarande själv. Hon är verkligen cool du världens snällaste människa jag vet

Min andra idol är min storebror Han är den bästa storebror jag ha som bryr sig väldigt mycket om alla. Min storebror hjälper mig mycket psykiskt tänkande hon tycker jag.

Världen världen är bäst när man har en tvillingsyster som man tycker väldigt mycket om jag hade inte klarat mig utan min tvillingsyster hon är också del av mig och hon också min idol. Hon är bäst på mycket särskilt engelska jag hade inte klarat mig utan tänkte det är kul att ha en tvillingsyster det känns som att man tänker likadant ibland det tycker jag är kul.min hund är brun mycket för mig.

Av Matilda Lilliefeldt - 17 november 2016 21:50

Här är en film som jag titta på idag. Jag kan kommendera att ni ser denna filmen för jag tycker den är bra. Jag tycker väldigt mycket om min hund som ni vet hade jag inte klarat mig utan honom han stöttar mig i allt jag behöver och jag tänker inte på dumma saker när jag ha honom. Jag tycker om att ta hand om någon gott som Är mitt. Jag tycker väldigt mycket om mina syskon och jag hade inte klarat mig utan om de stöttar mig mycket jag försöker stötta dem lika mycket men det är rätt svårt att göra det men jag försöker bli bättre på det. Men jag hade inte klarat mig utan mina syskon och mina föräldrar pratar om mig i allt och det är så jävla skönt.

Jag hade inte klarat mig utan mina assistenter heller ha annons hade inte min vada sätta ut som den gör idag. De hjälper mig med allting jag behöver hjälp med ibland så kunde man önska astman hade klarat sig själv. Men jag är alla fall glad att jag kan prata för mig själv och nackdel att kunna prata för sig själv men det finns mer delar att kunna prata för sig själv då får man det mesta som man bör vara stämmare att man ska göra.

Jag gillar min släkt i Eskilstuna jag kunde hoppas att många fick träffa dem oftare än en gång om året och en gång på Sten.

Av Matilda Lilliefeldt - 17 november 2016 08:32

Det är speciell dag idag och jag kom inte ut idag för att de skulle underhålla den den punkten där nere. Så min assistent får du hjälpa mig att gå ut med hunden idag för att jag kommer kom ut

Skapa flashcards