Alla inlägg den 18 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 14:21

Jag och Sara har gjort oss i ordning det är jättekul och göra sig i ordning när någon annan också ska göra sig i ordning.det ska verkligen bli jätte roligt i kväll.

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 14:01

Jag göra mig i ordning .för bowlingen där jag ska träffa de andra assistenterna och ha trevligt hela kvällen det ska bli jätteroligt att den blir av. Jag hoppas att alla ska tycka detta är kul det är tycker jag alla fall.

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 12:39

Jag använder min padda till allt jag gör i hemmet. Det tycker jag är bra för att jag hade en kabel utan min padda. Jag längtar tills jag ska sminka mig du kommer inte känna igen mig det är knappt att jag känner en människa.

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 12:20

Denna musiken lyssnar jag väldigt mycket på också och jag tycker den också bra men lugna ner mig mycket och det är skönt för mig när jag är väldigt stressad person . Musik är ju väldigt bra för den lugna ner den också ja den allt man inte saknar folk till lika mycket även man saknas det läkt uppe i Eskilstuna jättemycket jag längtar till sommaren jättemycket för och hälsa på dem

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 11:55

Jag lyssnar mycket på musik. De här som jag har tagit bild på är om mina största favoriter så jag tycker ni borde lyssna på de här Är bara ett tips från mig. Den Den bilden jag tog all höst är min favoritlåt för att jag mår så jävla bra när jag hör den den bygger väldigt mycket upp mig när jag mår dåligt. Den andra låten som jag la upp på bild hon som sjunger den den pengar också upp mig så att jag har lagt upp fyra olika som låtar som verkligen pigg det kommer någon gång senare några andra låtar som ryggar upp mig senare i framtiden.

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 10:30

Detta som jag visade på bilden detta har jag ätit tidens frukost.

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 09:52

Detta är min frukost jag ska äta idag jag ser jättegott ut tycker jag.

Av Matilda Lilliefeldt - 18 november 2016 08:43

Jag och mina assistenter ska åka och bowla ikväll det ska bli jätteroligt att det blir av nu fyra år senare jag har försökt ordna det i 4 år. Men jag hade inte klarat mig utan mina assistenter.

Jag tror jag vinner över alla det tycker jag är kul om jag gör det

Jag tycker det är kul att göra många saker.. det är tex lite på vad vi gör på dagarna . Ibland går vi ut och fikar på café , ibland åker vi iväg och hittar på något tex som Ikea eller Ullared . Och ibland går vi på bio . Det är kul tycker jag .

Ovido - Quiz & Flashcards