Alla inlägg den 19 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 23:31

Jag går ut med min hund nu och sen så ska jag gå och lägga mig. Imorgon har jag inte något att planera det är skönt att inte ha något planerat tycker jag jag hatar att ha något att planera jag vill ju hellre ha det så att man planet ner när man vaknar dig istället

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 22:32

Jag kan sitta och titta på film. Det gör jag rätt ofta. Det är min största hobby jag vet inte ringt när det kom när jag gillade filmen. Jag vet verkligen inte när jag startade att kolla på kärlekskomedier men det är jätteskönt att kolla på film. Man slappnar av lättare kolla på film.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 21:53

Den här filmen ska jag titta på nu. Det ska bli spännande för jag har inte sett någon jaghoppas den är bra

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 21:25

Två finnar som jag tycker ni ska titta på dem kan jag verkligen kommer att ni ska se .

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 16:28

Jag vet inte vad jag ska titta på ikväll har någon tips så är det baraskriva kommentarer till mig.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 13:46

Idag tar lugnt för igår var det en disk kväll men det var kul tyckte jag vill ta det lugnt idag det är sköntå

Ovido - Quiz & Flashcards