Alla inlägg den 23 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 23 november 2016 15:37

Detta är min favorit film som jag tittar på en gång om året eller fler gånger. Det är definitivt en favorit. Den här filmens såg när jag jag inne låg inne på sjukhuset.

Av Matilda Lilliefeldt - 23 november 2016 13:42

Jag har haft CP-skada sedan jag föddes i 25 år. Det var de tuffaste åren var när jag 13 År gammal då fick jag reda på att jag kommer bara handikappad resten av mitt liv och vara beroende av folk. Men jag har en jätte skön familj som hjälper mig jag hade inte klarat mig utan dem.

Vi har varit och rest jättemycket in i familjen vi har varit i Paris , Rom, USA och Gran Canarianu .

När man åker vi iväg så måste man verkligen planera långt innan man åker så att man har allt med sig som man ska. Man ska ju ha en väska med sig med sina kläder man ska Ha med sig en stor man måste planera minst åtta veckor innan Man kan åka på resan det är så man gör när man måste ha folk med sig hela tiden.

Av Matilda Lilliefeldt - 23 november 2016 12:58

Ni vet ju att jag lyssnar mycket på musik. Det är min stora hobby. Om handrygg ja då positiv till allt fast man tycker att det är jobbigt

Av Matilda Lilliefeldt - 23 november 2016 12:21

Jag har en busig hund men jag är lika busig som han. Jag tycker det härligt att han är så glad och så positiv jag hade inte klarat mig utan en hund jag är mycket gladare som person det är tycker jag är skönt

Nu så tittar jag på en film för att jag väntar på min tvätt som är i tvättstugan.

Av Matilda Lilliefeldt - 23 november 2016 08:53

Nej vet ju att han är lika busig som alla mina assistenter . Min assistent står och sjunger när hon klär på mig, fast det gör hon ju hela tiden iallafall för det gör verkligen ingenting. Laban morrar väldigt ofta nu på morgonen muff muff så låter det när han när han moffar. Men jag tycker väldigt mycket om min hund i alla fall, men det kan vara ganska mycket skällande ifån han men jag jobbar väldigt mycket när händer det. Det är jätteskönt att ha en hund som piggar upp än när man mår lite dåligt.

Av Matilda Lilliefeldt - 23 november 2016 08:39

Laban ligger i min säng och myser. Han tycker verkligen om att slicka på allt han kommer fram till man kan aldrig klappa Laban utan att få sig en kyss. Idag har mitt täcke varit en favorit jag hoppas det smakade gott.

Idag ska jag fortsätta lite till på min överraskning till er. Ni får se den imorgon när den är klar.

Ovido - Quiz & Flashcards