Alla inlägg den 29 november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 29 november 2016 21:48

Jag är Busig det tycker alla jag känner att jag är. Men jag kan säga att de är lika busiga dom som jag är med hela dagarna. Särskilt mina syskon är definitivt busiga jag har att jag växt växte upp med dom dom som man växer upp med är likadana som man själv fast på olika fett och det tycker jag är faktiskt bra för annars hade man inte fått en egen

Jag ha personlig ja assistenter som hjälper mig med allt jag behöver hjälp med jag hade inte klarat mig utan utan mina assistenter och min familj som är de bästa som finns en släkt som är den bästa som finns också som verkligen bryr sig om en fast man är lite annorlunda men jag känner mig inte som en person som är annorlunda jag har levt så här i 25 år och jag har vant mig.

Av Matilda Lilliefeldt - 29 november 2016 21:31

Jag har köpt en matta till vardagsrummet och det blev snyggare än vad jag trodde :)

Av Matilda Lilliefeldt - 29 november 2016 21:16

Den filmen har jag hemma hos mig men jag kan kommentera den att kolla på den för den väldigt intressant att kolla på.

Av Matilda Lilliefeldt - 29 november 2016 20:52

Jag tittar på denna filmen på Netflix . Jag kan komma en gera att kolla på den

Ovido - Quiz & Flashcards