Alla inlägg under november 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 22 november 2016 16:01

Jag tycker den är bra så jag kan kommenderade henne att se den.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 november 2016 15:46

Jag gör en överraskning till er som läser min blogg jag tycker det är kul att ni jag hoppas ni fortsätter attläser min blogg. Det är kul att ha en överraskning.

Jag har gått mycket ute idag jag är helt okej väder idag. Man har ju sluppit att det har regnat och det är skönt tycker jag. Jag hatar när det regnar jag tycker det är kul att skriva en lång och att skriva av sig när man är trött på typ allt.

Av Matilda Lilliefeldt - 21 november 2016 21:02

Hej jag allra bäst på bowling. Också är jag jäkligt duktig på att kolla på film men jag har bestämt själv så hade jag kollar på film varje dag och det gör jag med..

Av Matilda Lilliefeldt - 21 november 2016 08:22

Idag är jag jättetrött jag vet inte ni två ska ta vägen när man är sådär. Jag ska till skolan fast jag är jag är jättetrött såg jag att du skolan alla fall. Hoppas jag vaknar till och lägen till skolan hoppas jag verkligen. Annars vet någon hur dags jag kommer vakna typ inte. Nu får ni se hur trött jag är idag

Av Matilda Lilliefeldt - 20 november 2016 19:40

Innan var verkligen sevärd att se tycker jag.Man får verkligen Julius julkänsla.

Av Matilda Lilliefeldt - 20 november 2016 14:15

Jag har precis lagat mat. Det blev kyckling in lindat i bacon med vitlökssås och ost. Till det serveras ris. Det ser jättegott tycker jag. Jag lyssnar på musik, det är jätte avslappnande. Jag rekommenderar att spela skip-bo eller uno, det är nästan samma sak.

Mamma kommer snart på besök också det ska bli roligt.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 23:31

Jag går ut med min hund nu och sen så ska jag gå och lägga mig. Imorgon har jag inte något att planera det är skönt att inte ha något planerat tycker jag jag hatar att ha något att planera jag vill ju hellre ha det så att man planet ner när man vaknar dig istället

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 19 november 2016 22:32

Jag kan sitta och titta på film. Det gör jag rätt ofta. Det är min största hobby jag vet inte ringt när det kom när jag gillade filmen. Jag vet verkligen inte när jag startade att kolla på kärlekskomedier men det är jätteskönt att kolla på film. Man slappnar av lättare kolla på film.

Ovido - Quiz & Flashcards