Alla inlägg den 3 december 2016

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 23:33

Ja jag är busig

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 23:15

Nu tittar jag på en annan film som svensk.

Jag är lika busig som Laban. Jag gillar och min hund Laban jättemycket jag hade inte klarat mig utan hon.

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 21:56

Den förra filmen som jag upp på bloggen var jättedålig . Denna som är längst upp nu är det mycket bättre.

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 19:02

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 16:18

? fattar ni att det är snart julafton det gör inte jag att det är snart redo för det.??

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 15:48

Jag köpte en sak till mig själv och det är en lykta. Jag tyckte att den här lyktan är jättefin för att den stämmer väldigt bra på mig för att jag saknar alltmina syskon

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 15:41

Jag har fått av min mormor en poncho och den gillar jag jättemycket att jag har fått av min kära mormor .

Också har jag shoppat julklappar till nästan alla. I år tycker jag det har varit svårt att hitta presenter tycker jag men till slut så hittade jag det.

Ovido - Quiz & Flashcards