Alla inlägg den 12 december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 12 december 2016 23:21

Jag får lära mig och lita på folk. Det har jag fått lära mig i hela mitt liv. Jag jobbar mycket på min självkänsla och ha folk runt mig resten av mitt liv Annas så jag hade inte min vardag gått utan assistenter. jag har haft assistenter i snart i tre tre år ett halvår fast jag säger att jag har haft assistenter det i fyra år för det är ju snart det. Jag hade inte klarat mig utan mina assistenter runt mig, de hjälper mig med allt jag behöver hjälp med. Exempel jag får hjälp med tvätt och matlagning påklädning.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 december 2016 22:45

Jag gillar att ha tända ljus. Jag vet en som verkligen tycker om tända ljus hon är min bästa mamma som finns.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 december 2016 21:42

Jag längtar tills min syster kommer hem och min bror kommer hem. Det ska bli jätteroligt att träffa dem igen. De betyder väldigt mycket för mig. Min mamma och pappa betyder jättemycket också jag hade inte klarat mig utan min familj och släkt på mammas och pappas sida de stöttar mig jättemycket det behöver jag jättemycket.

jag kan tänka mig att det var väldigt tufft för mina föräldrar närjag växte upp med mina syskon.

När jag var 13 månader gammal så fick mina föräldrar reda på att jag fick cP-skada.

När jag var tre år gammal så brann vårat hus upp. Men min pappa bygga ett nytt hus till oss. Då byggde han ett hus som var väldigt rullstolsanpassat så jag kom fram överallt.

Jag klämde av mitt liv finger när en änder jag är klämdes igen plåstren när jag var liten jag kommer knappt ihåg detta för detta har mina föräldrar berättat berättat för mig.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 december 2016 21:17

Det är tolv dagar kvar till julafton. Jag kan inte fatta att det bara är tolv dagar kvar, detta året har gått jättefort tycker jag men det har vart ett jobbigt år också för mig.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 december 2016 21:00

Min hund är väldigt trött som ni ser på bilden. Jag älskar min hund jättemycket. Jag hade inte klarat mig utan honom.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 december 2016 20:37


   Jag sa hej till min hund men han vände vaken in mot mig 

Ovido - Quiz & Flashcards