Direktlänk till inlägg 12 december 2016

Assistenter

Av Matilda Lilliefeldt - 12 december 2016 23:21

Jag får lära mig och lita på folk. Det har jag fått lära mig i hela mitt liv. Jag jobbar mycket på min självkänsla och ha folk runt mig resten av mitt liv Annas så jag hade inte min vardag gått utan assistenter. jag har haft assistenter i snart i tre tre år ett halvår fast jag säger att jag har haft assistenter det i fyra år för det är ju snart det. Jag hade inte klarat mig utan mina assistenter runt mig, de hjälper mig med allt jag behöver hjälp med. Exempel jag får hjälp med tvätt och matlagning påklädning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Lilliefeldt - 29 maj 2023 13:14

Idag har det var jätte varmt ute idag har jag också hittat ett nytt sällskapsspel så jag ska testa det idag som man har verkligen kommit igång redan jag längtar till vecka 29 till festivalen då hoppas jag att min syrra kommer hem och hälsa på ja har ...

Dag

Av Matilda Lilliefeldt - 27 maj 2023 16:02

Idag har jag suttit på min balkong och solat och ätit glass. Och ikväll så ska jag gå ut och kolla till Kallmanns musik kväll ikväll. ...

Av Matilda Lilliefeldt - 17 maj 2023 10:54

Jag ska snart åka till min farmor om sex veckor å vara där i en hel vecka och jag längtar så hemskt mycket till hela släkten där uppe så det ska bli jävligt skönt att komma hem och få en pause från mina assistenter. ...

Av Matilda Lilliefeldt - 12 maj 2023 21:40

Skapa flashcards