Alla inlägg den 19 december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 19 december 2016 21:44

Denna jackan är väldigt fan det är en vinterjacka som är en varm varm skön.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 december 2016 21:22

Jag är en busig tjej. Jag tycker det är kul att vara busig. Jag blev glad när jag Är busig.

Jag är en glad positiv person och jobbar mycket på mig själv. Det kan vara jobbigt att jag åt sig själv. Men det är bra att jobba om om sig själv.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 december 2016 20:51

Detta är ett tips att se om man inte har sätten den är väldigt spännande att se.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 december 2016 20:34

Jag längtar inte till morgon. Jag hoppas det går bra för mig det jag ska göra imorgon det brukar ju gå bra.

Jag har du testat det lugnt idag efter jag har badat det har varit skönt att bada idag. Mensfriend Laban är mycket bra och ha som vän min hund vän över allt annat i min vän.

Vi

Av Matilda Lilliefeldt - 19 december 2016 14:45

Jag har precis badat färdigt.. Sen ska jag verkligen ta det lugnt.

för när jag kom hem så ska jag gå ut med min Hund han är ganska busiga av sig särskilt när jag kommer hem.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 december 2016 08:52

Denna boken har jag fått av min pappa . Jag hoppas att den är bra jag har inte läst den.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 december 2016 07:50

Jag ska ha avslutning på skolan idag. Och jag ska bada för sista gången innan detta året är slut. Sen efter skolan så ska jag ta det lugnt som jag är jättebra

Ovido - Quiz & Flashcards