Alla inlägg den 20 december 2016

Mig

Av Matilda Lilliefeldt - 20 december 2016 19:25

Jag gör hon mycket när jag kollar på film. Jag bloggar om dörren samtidigt jag kollar på film och det tycker jag är väldigt skönt

Av Matilda Lilliefeldt - 20 december 2016 19:03

Jag kollar på en film just nu som är väldigt spännande hoppas jag..

Av Matilda Lilliefeldt - 20 december 2016 18:13

De här nallarna som jag visar er nu har jag fått av en speciell person i mitt liv. Hon är min faster jag hade inte klarat mig utan henne jag brukar ringa till henne och prata med henne om allt I mitt liv hon är en extra psykolog för mig. De nallarna jag har jag fått av henne eller jag har fått av min farmor också som jag inte träffar så ofta. Det tycker jag Är jobbigt att inte träffa farmor så ofta för att hon bor så långt iväg ifrån mig och men jag får ju träffa henne en gång om året punkt Missing you

Av Matilda Lilliefeldt - 20 december 2016 17:56

Jag ska berätta om kärlek var den här för mig.

Kärlek är för mig någon som man känner för någon annan och det är en skön känsla när någon är kär igen. Det känns som att hela hjärtat ska åka ur från ens kropp jag har väldigt stora kärlek mot min familj som hjälper mig mycket och det är av kärlek som dom hjälper mig för dom hjälper mig med allt och dom har ett hjärta av guld.


Kärlek kan vara mycket saker som när man kramar någon eller pussa någon och när man kollar på den personen som man gillar för då blir man varm i kroppen och får fjärilar i magen och hjärtat börjar rusar

Av Matilda Lilliefeldt - 20 december 2016 17:14

Jag fattar inte att julafton är en stor dag att fira och det har jag aldrig fattat.Jag ska fira jul med min familj och med släkten på mammas sida.

Jag hoppas att det blir en bra dag. Det ska bli skönt och vara med familjen. Jag tycker du är skönt att ha en stor släkt jag har inte fattat att jag har en väldigt stor släkt särskilt på och på mammas sida är det mycket mindre folk.

Jag gillar att berätta saker om mitt liv och om vad jag tycker om att göra.

Jag tittar just nu på one tree hill . Jag tycker mycket om den och känner igen mig ganska mycket i denna serien.

Jag längtar efter kärleken jättemycket och jag vet inte varför jag gör det. Någon gång så kommer jag också att hitta min prins som kommer att göra min vardag till den bästa.

Jag tittar mycket på kärlek filmer/serie och gillar att tänka mig bort en stund Och jag är väldigt glad att jag är väldigt positiv person annars hade jag inte klarat mig



Jag har jag sitter i rullstol och jag har ju inte i 25 år. Jag hatar att sitta i rullstol som redan vet jag ha berätta lite om hur det är men vissa vissa dagar är det värre än andra dagar. Jag behöver inte berätta igen för att jag vill att ni som är rullstolsbundna också ska ha en bra familj för det har jag med. Ni kan prata med er och era vänner så blir det mycket bättre för er att prata om det och bara sitta och tänka själv. Jag suttit mycket att tänka hur mycket liv hade kunnat se ut men då hade det inte varit jag.

Jag hade inte klarat mig utan min familj och och psykolog så kan du mår mycket bättre, jag hade inte klarat mig utan dom prata ut hur jag mår och hur det känns mycket bättre för mig då..

Av Matilda Lilliefeldt - 20 december 2016 13:42

Denna använder jag när jag spelar kort. Korten står i hållaren så att jag slipper hålla i dom själv.

Av Matilda Lilliefeldt - 20 december 2016 09:59

Jag sitta igår väntar på folk det är inte kul att sitta och vänta tycker jag.jag hatar och sitta och vänta på folk verkligen det är ingen höjdare tycker jag .

Ovido - Quiz & Flashcards