Alla inlägg den 21 december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 23:27

Jag tycker om kärleken det mår man så bra av I ibland.

Jag saknar min släkt i Eskilstuna. Jag längtar tills jag ska åka upp till Eskilstuna och hälsa på.

Jag hoppas att de saknar mig som jag gör.

Jag saknar Toini min faster jättemycket. Jag saknar henne jättemycket jag hoppas att jag får träffa henne igen och att jag prata med henne igen snart.

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 22:27

Jag tittar mycket på serien just nu så tittar jag på Roswell. jag tittade på denna serien länge igår.

Jag tycker väldigt mycket om denna serien. Jag känner mycket igen mig i den.

Jag längtar efter kärleken det är skönt att tänka bort sig i någon annans liv när man kollar på serie.

Det är skönt att se någon annans problem sin egna. Då kan man tänka åt sina problem själv.

Mig

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 18:58

Jag tycker det är skönt att sitta i fetthöljen istället för att sitta i min rullstol hela dagen.

Jag tittar på TV just nu. Jag gillar att kolla på TV .

Det som jag gör allra mest det är att vara med min hund och kolla på film .

Wok

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 18:38

Jag läser mycket böcker jag visa er flera böcker som jag håller på och läsa uppe till fyra böcker. Jag tycker det är skönt att läsa böcker innan jag ska sova för då kan jag koppla av mycket lättare.

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 17:53

Jag tycker det ska bli väldigt intressant att se sista avsnittet av bonde söker fru. Jag ser vilka som stannar kvar personerna. För jag tycker det ska bli väldigt spännande. Jag gillar programmet det är ett av programmen som jag tycker jag om.

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 16:50

Min idol är min egen mormor hon är så cool för att hon klarar allting själv.fast hon sitter I rullstol jag kan inte fatta att hon klarar fortfarande allting själv det enda hon får hjälp med det är städningen.

Min mormor är ju så jäkla envis Ring-bang jag har fått hennes envishet och det är jag jätteglad för att jag har fått vad annars hade jag klarat mig.

Min mormor bor ju duktig på att sticka jag koftor halsdukar vantar..

Me

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 15:57

Jag lyssnar på musik väldigt ofta. Det är mycket musik på de filmer och serier som jag titta på. Jag hade inte klarat mig utan musik eller film det är det är en av mina största hobbys jag gör på dagarna.
Jag hade heller inte klarat mig utan bowling det tycker jag också är jättekul att spela

Av Matilda Lilliefeldt - 21 december 2016 14:47

Jag har du färgat håret idag. Jag färgade mitt hår rött för att jag trivs rödfärg.. Jag gillar att färga håret jag tycker det kul .

Ovido - Quiz & Flashcards