Alla inlägg den 27 december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 27 december 2016 23:21

Jag vet att jag inte har så många assistenter. Nu har det givits så här att min syster får jobba imorgon hjälpa mig. Det är skönt att jag har min familj som kan hjälpa till.

Jag tycker att det är jobbigt att sitta i rullstol och var beroende andra hela tiden. Men annars hade jag inte klarat min vada utan dom.
Ps ps jag har två åt att lita på folk.

.?

Av Matilda Lilliefeldt - 27 december 2016 14:31

Jag kommer hem så kommer inte jag göra så mycket. Jag kommer nog hålla på och TV och se om det är något något vettigt på TV.. annars så ska jag inte göra så mycket annat

Nej

Av Matilda Lilliefeldt - 27 december 2016 14:14

Hörde ännu mer musik som jag lyssnar

Av Matilda Lilliefeldt - 27 december 2016 13:54

Jag lyssnar på musik

Ovido - Quiz & Flashcards