Alla inlägg under december 2016

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 11 december 2016 20:36

Nu ikväll så har jag tagit det väldigt lugnt . Jag har gjort mycket idag gött mycket bak.

Jag tittar påOne tree hill det är jättebra tycker jag. Jag tittar mycket på film och serie det är min största hobby.

Jag lyssnar också mycket på musik.

Av Matilda Lilliefeldt - 11 december 2016 15:44

Idag har jag gjort julgodis med en väldigt bra vän till mig. . Jag har gjort många olika julgodis det är jättekul att göra

Av Matilda Lilliefeldt - 10 december 2016 18:53

Jag tar det fortfarande lugnt och det tycker jag är skönt.

Jag var ute med min hund när jag var ute och gick så fastnade jag i en i en håla. Så om jag inte kom uppför så jag fick ringa efter hjälp så jag kommer loss. Min mamma fick komma och hjälpa mig.

Vad försiktig när ni kör med Per mobil så att ni inte fastnar.

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 10 december 2016 11:06

Idag ska jag inte göra så mycket det ska bli skönt.. jag har en busig hund som heter laban

Av Matilda Lilliefeldt - 9 december 2016 23:14

One Tree Hill är en bra serie som jag kan rekomendera att titta på, för att den jättebra. Det är en av mina favoritserie att titta på.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 december 2016 20:33

Tre filmerna har jag sett ingång och de ja men det finns ju bättre.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 december 2016 19:40

Jag har precis hittat denna filmen. Jag ska se om den är något och se på.

Min

Av Matilda Lilliefeldt - 9 december 2016 13:20

Laban längtar till min syster kommer hem så han kan lägga sig I hennes knä.

Skapa flashcards