Alla inlägg under december 2016

Mi

Av Matilda Lilliefeldt - 30 december 2016 12:49

Jag är väldigt trött idag. Jag hatar att vara trött hela tiden

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 30 december 2016 12:36

Jag gör inte så mycket idag. Snart ska jag åka till pappa. Jag ska fyra nyårsafton med pappa.

Av Matilda Lilliefeldt - 28 december 2016 22:38

Jag har också ätit ostbågar och choklad och Popcorn och chokladbollar . Jag hade inte klarat mig utan mina filmer och serie.Jag håller på att kolla på en serie som heter happiness 2900

Av Matilda Lilliefeldt - 28 december 2016 21:31

Jag var på stan innan idag. Jag hittade ingenting på stan men det var trevligt att gå på stan med min syster.

Jag längtar till när det lugnar ner sig med krångel med assistenter

Jag har inte den den är att jag skulle vilja kunna gå.

Men jag hade inte klarat mig utan min bästa kompis som heter Toini och hon är min faster .

..

Av Matilda Lilliefeldt - 28 december 2016 17:18

Jag ska åka till pappa på fredag och vara hos han hela helgen. Vi ska fira nyår tillsammans jag kan inte riktigt fatta det man har.

Av Matilda Lilliefeldt - 28 december 2016 14:13

Ja vi sitter och väntar på mamma och syrran. Jag vet inte vad de letar efter av något särskilt. Jag letar inte efter något särskilt.

Av Matilda Lilliefeldt - 27 december 2016 23:21

Jag vet att jag inte har så många assistenter. Nu har det givits så här att min syster får jobba imorgon hjälpa mig. Det är skönt att jag har min familj som kan hjälpa till.

Jag tycker att det är jobbigt att sitta i rullstol och var beroende andra hela tiden. Men annars hade jag inte klarat min vada utan dom.
Ps ps jag har två åt att lita på folk.

.?

Av Matilda Lilliefeldt - 27 december 2016 14:31

Jag kommer hem så kommer inte jag göra så mycket. Jag kommer nog hålla på och TV och se om det är något något vettigt på TV.. annars så ska jag inte göra så mycket annat

Ovido - Quiz & Flashcards