Alla inlägg under december 2016

Ha

Av Matilda Lilliefeldt - 24 december 2016 21:18

Jag undrar hur det går för hundarna när dom så hemma själva. Men jag tror att det går bra.

Av Matilda Lilliefeldt - 24 december 2016 20:42

Vi håller på och spelar Spel. Jag fått en spännande bok som jag har fått av min pappa. Jag har också fått en ny bok av mamma. Jag har också fått en ny pyjamas.

Jul

Av Matilda Lilliefeldt - 24 december 2016 15:50

Vi ska fira jul hos våranmåste. Hör av dig en trevlig da.

Av Matilda Lilliefeldt - 23 december 2016 18:30

Julskum med choklad tycker jag är gott. Jag gillar de bättre än de vanliga

Av Matilda Lilliefeldt - 22 december 2016 23:14

Jag kan inte fatta att det är snart en dag kvar Till julafton.

AND SO IT BEGINS LOL
Hope that I'm the first person to put a Christmas tree on your phone. If luck is a raindrop i'd send you a shower, if hope is a minute i'd send you an hour, if happiness is a leaf i'd give you a tree and if YOU need a FRIEND you will ALWAYS have ME XXX Send this to all the people you care about. Even me, if you get 3 back ur a true friend .

Jag gillar de här nerverna jättemycket. Jag saknar en vän.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 december 2016 22:30

Jag hälsade på mormor idag.. Annars har jag tagit det väldigt lugnt idag och varit med min syster.

Imorgon åker jag hem till mamma och hälsa på över julen. Det ska bli skönt att komma hem.

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 22 december 2016 10:09

Amanda och Laban nu myser jättemycket det ser jätte mysigt ut .

Av Matilda Lilliefeldt - 22 december 2016 00:28

Godnatt läsare som läser min blogg

Ovido - Quiz & Flashcards