Alla inlägg under december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 18 december 2016 11:46

Jag har två låtar som jag har lyssnat på idag.Den ena har jag säkert jätte som förslag innan men det är verkligen en favoritlåt

??

Av Matilda Lilliefeldt - 18 december 2016 11:08

Jag är väldigt trött idag. Jag vet inte varför jag Är trött. Jag får väl försöka hålla mig vaken under dagen.

Av Matilda Lilliefeldt - 17 december 2016 17:11

Jag vet inte vad det är på TV idag vet någonting! Annars hittar man väl något och titta på alla fall tror jag.

Jag är ganska busig av mig det kan nog bli pappa hålla med mig om. Men han är ju lika busig han som Laban vi passar väldigt bra ihop allihopa. Mamma och Amanda och Sebastian är lite busiga också och Alma har ju också kommit in i våran familj och det tycker jag är väldigt roligt att vi är flera busungar

Jag har också ganska busiga assistenter också som jobbar åt mig och jag tycker jag är väldigt roligt för då blir idag är det mycket roligare och jobba med dom.

Det är jätteroligt att jag ska få träffa min syster imorgon tycker jag. Och på fredag så får jag träffa min bror och det ska också bli jättekul, det hoppas jag att de tycker också men det tror jag.

Jag har precis ringt min faster Toini men hon svarar aldrig telefon. Så nu ska jag prova min andra faster. Hon var hemma men på väg till en fest. Så det blev inget fastersnack idag.

Jag tycker om att skriva mycket så att det händer något i bloggen.

Vill veta hur mycket så spray

Av Matilda Lilliefeldt - 17 december 2016 15:29

Jag väntar fortfarande på mat. Då väntar fortfarande 1 timme. Ska vi färdiga för mig idag för jag gå tvätta bilen .

Löpa Laban väntar hemma hos min pappa .

Av Matilda Lilliefeldt - 17 december 2016 15:02

Jag fick tack och väntar på att tvätta bilen. Jag hoppas det våran tur snart .

Får jag försöker underhålla mig med mycket. Ha ha nej förslag förslag när man sitter och väntar vad man kan göra under tiden.

Av Matilda Lilliefeldt - 17 december 2016 14:42

Det blev ingen bowling för att det fanns ingen banan ledig idag.

Av Matilda Lilliefeldt - 17 december 2016 12:45

Jag och pappa är på väg till stan. Vi ska till den nya bowlinghallen i Växjö . Annars så ska vi inte göra så mycket

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 17 december 2016 12:00

Jag ska gå ut med Laban. Sedan tar det väldigt lugnt. Jag har fått vänta på pappa för dom det är färdig

Ovido - Quiz & Flashcards