Alla inlägg under december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 16 december 2016 22:15

Jag har allaOne to free hill. Jag har alla det sångerna jag tycker bra om detta på.

Av Matilda Lilliefeldt - 16 december 2016 20:57

Ja precis kommit fram till pappa han håller på och jag är mat. Jag har min min vän Laban jag hade inte klarat mig utan hon.

Av Matilda Lilliefeldt - 16 december 2016 16:58

Jag tittar på en serie som heter roswell. Jag tycker denna serien är jättebra så att jag kan kommentera att titta på den.

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 16 december 2016 16:23

Jag ska snart åka hem till min pappa det ska bli jätteskönt att få en pause ifrån allt och snart får jag träffa mina syskon också jag få träffa min på söndag. Det ska bli jättekul att få träffa henne. Vara på ett annat ställe ska bli jätteskönt att vara hemma hos min pappa ett tag över helgen. Sen nästa helg så är jag och fira jul hos min mamma.

Jag tycker det är skönt att ha en så bra familj som stöttar mig i allt jag gör. Jag tycker det är skönt att ha mina föräldrar i livet fortfarande som kan hjälpa mig när jag behöver deras hjälp. Dom behöver verkligen ett jättestort fakta om mig och jag hoppas att de inte tycker att jag är jobbig.

Jag är också tacksam att jag har syskon som tycker om mig som jag är. Fast de tänker att jag har tatt mycket plats mammas och pappas liv det har ju vart på grund av att jag har behövt så mycket hjälp det tar väldigt hårt på mig att jag har behövt deras hjälp så mycket. Jag hoppas också att de tycker om mig alla fall och det vet jag att de gör

Av Matilda Lilliefeldt - 15 december 2016 21:45

Imorgon ska jag åka hem till min pappa. Jag har inte varit hos han på länge . Det är dags för mig att ta en pause ifrån allt som är jobbigt.

Jag tycker att det är jobbigt att sitta i rullstol. Jag har suttit i rullstol i hela mitt liv så jag vet inget av annat det är sin nej jag är ofta avuendsjuk på mina syskon. För att de kan Kan gå jag är jätte avundsjuk på dem. Men jag hade inte klarat mig utan mina syskon igenom allt.

Jag jobbar väldigt mycket på mig själv. Jag tänker väldigt mycket på hur det kunde ha varit om jag hade kunnat gå.

Av Matilda Lilliefeldt - 14 december 2016 22:30

Jag lyssnar på mycket på musik. Och lugnar mig innan när det här med musik för att jag ska må bra. Annars mår jag inte bra jag tycker det är jobbigt att må må bra ja ja säger till folk att jag alltid mår bra men ibland så är det att jag inte mår bra. Det är jobbigt att berätta om en sån sak tycker jag men det är det är mycket skönare att skriva av sig tycker jag. Det är skönt att ha en skönt att ja en bra familj som stöttar den.

Av Matilda Lilliefeldt - 14 december 2016 22:11

Jag kollar ju mycket på film och serier som ni vet. Om ni har någon bra serie så om ni tycker att jag ska se så är det bara att skriva till mig. Den serie som jag titta på just nu är jag tycker väldigt mycket om att titta på film .

Imorgon ska jag åka till skolan.

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 14 december 2016 16:40

Min bästa vän är en Laban som är min hund. Jag hade inte klarat mig utan honom. Ibland är det jobbigt att ha hund. Men det finns många fördelar att ha hund också. Det är att alltid ha sällskap det tycker jag är skönt.

Också längtar jag tills mina syskon kommer hem det tycker jag ska bli jätteskönt.

Ovido - Quiz & Flashcards