Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 3 januari 2017 23:27

Jag älskar massa med kramar och jag visa detta på grund av att jag gillar också de Hanna låna som jag visa dig visa er

Av Matilda Lilliefeldt - 3 januari 2017 23:12

Jag ska snart gå och lägga mig och sova några timmar. Sov så gott allihop

Av Matilda Lilliefeldt - 3 januari 2017 21:32

Jag ska berätta en sak. Det Är att jag jobbar väldigt mycket om mig själv och på min självkänsla. Om man verkligen jobba på hela sitt liv. Jag vet en som hjälpte mig väldigt mycket med den det är min hund Laban från hjälpa mig och hålla hoppet Lili och mina assistenter också. Jag hade inte heller klarat mig utan min psykolog och få prata av mig.

..

Av Matilda Lilliefeldt - 3 januari 2017 20:41

Jag längtar efter kärleken

Av Matilda Lilliefeldt - 3 januari 2017 20:18

Jag kollar mycket på om filmen som ni vet det tycker jag väldigt mycket om att göra. Jag gör det affär 5 timmar om dagen eller mer det är bror på vad gör göra under dagen. Jag är ju också ute med min hund som jag älskar i hela världen och hela mitt hjärta va

Av Matilda Lilliefeldt - 3 januari 2017 16:04

Ikväll ska jag inte göra så mycket mer än att kolla på film . Och imorgon längtar jag till för att min bästa vän, kommer då.

Skapa flashcards