Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 4 januari 2017 23:31

Denna filmen gillar jag aldrig än mest och titta på. Jag känner igen mig så som jag skulle vilja ha min kärlek.

Av Matilda Lilliefeldt - 4 januari 2017 21:15

Jag hade Laban i mitt knä liten stund sen så jag myste med Laban. Det var väldigt trevligt tycker jag. Jag tycker faktiskt att att en hund hjälper jättemycket när man mår lite dåligt psykiskt så hjälper min hund mig åt rätt håll.

Av Matilda Lilliefeldt - 4 januari 2017 19:33

Denna låten var jättebra tycker jag själv så jag kan kommentera att lyssna på denna.

Av Matilda Lilliefeldt - 4 januari 2017 16:37

Jag tittar på en jätte konstig serie som heter Crazy ex. Jag vet inte om ni tycker den är så bra jag tycker den här sådär

Av Matilda Lilliefeldt - 4 januari 2017 07:51

Godmorgon jag fattar inte vad det blåser idag. Kan det sluta blåsa så hade jag ju att jätteskönt

Skapa flashcards