Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 11 januari 2017 22:47

Jag ska inte göra något särskilt imorgon mer men jag ska till skolan. Jag också Efter skolan ska jag hem till min hund och och vara med honom resten av dagen.

Jag ska också kolla på film . Det är lite som jag gör på dagarna när jag inte är i skolan.

Jag kan också kommentera att ha en hund. Om man inte hur mår så bra djur piggar upp en mycket mer än Man tror.
Jag hade inte klarat mig utan min hund han har hjälpt mig genom många jobbiga stunder i Mitt liv. Anna har också han har också hjälpt mig och klagar att ha assistenter dygnet runt

TV

Av Matilda Lilliefeldt - 11 januari 2017 21:33

Jag tittar på en serie som heter
heartland. Annars gör jag inte så mycket

Av Matilda Lilliefeldt - 11 januari 2017 20:03

Jag fick 270 poäng idag på bowling en idag.. Det var jätteroligt att börja igen tycker jag.

Av Matilda Lilliefeldt - 11 januari 2017 16:44

Jag har varit ute i snön på vädret. Det var inte alls skönt. Jag hatar snön jag blev väldigt nedkyld.jag längtar till sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards