Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 12 januari 2017 22:59

Idag för att jag stressa upp för att hinna till skolan. Annars hade jag inte hunnit dit om jag inte hade pressat. Tillslut Unknown ja alla fall till skolan. Jag hatar och stressa så jag längtar inte efter att stressa nästa gång jag ska till skolan

Av Matilda Lilliefeldt - 12 januari 2017 16:47

Denna snygga tavlan gjorde jag idag i skolan. Först så målade jag tavlan röd sen målade jag det stora hjärtat rosa som sitter i mitten sen målade jag dom två yttersta hjärtana ljusblåa sen fick jag vänta på att det skulle torka och då så hittade jag röda blommor som jag också ville ha med på min tavla. Sen när den hade torkade så limmade jag på det stora rosa hjärtat och sen dom röda blommorna och sen så hittade jag lite fina pärlor i färgerna vita,svarta,gråa,som jag också ville ha med på min tavla som jag limma dit och sen till slut så hittade jag lite fina röda bär som jag limmade uppe på det stora rosa hjärtat i mitten. Jag blev super nöjd med min tavla och längtar tills jag få ta hem den .

Av Matilda Lilliefeldt - 12 januari 2017 16:25

Denna saken gjorde jag innan jul och glömt kvar den i skolan så fick ta hem den idag istället.

Ovido - Quiz & Flashcards