Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 16 januari 2017 22:23

Han är den sötaste som någon har funnits. Jag hade inte henne klarat mig utan honom. Jag är jätteglad att jag fick köpa honom för snart två år sedan .

Han hade inte heller klara sig utan min hjälp . Djur som hjälper till när man mår lite dåligt de piggar upp än jättemycket . Jag kan kommentera att skaffa det om man vill få lite igen I vardagen. Jag få mycket lättare att komma ut .

Av Matilda Lilliefeldt - 16 januari 2017 21:04

Jag gör inte så mycket ikväll jag tittar på TV. Annars tänker jag inte göra så mycket mer än att ta det nu lugnt.

Imorgon ska jag inte heller göra något särskilt. Jag hittar nog på något att göra. Jag ska ju gå ut med Laban min favorit vän.

Jag längtar också efter våren och sommaren . Jag har faktiskt inte så mycket att ha planerat så mycket till våren. Jag har inte så många planer i sommar men jag har en plan som jag gör varje sommar och det är att åka och hälsa på min släkt i Eskilstuna .

Jag har inte planerat vad jag ska göra i Eskilstuna . Det planerar vi när jag kommer upp till Eskilstuna om vad vi ska göra . Jag planerar är det med Toini. Jag hoppas att hon planerar lite vad vi ska göra .

Av Matilda Lilliefeldt - 16 januari 2017 15:35


Jag jag har inte gjort så mycket i helgen jag ha med mig efter att lugnt och om gås med min Hund. Som jag skrev i min blogg igår så klippte jag av min Lund igår och jag fick hjälp av min assistent och min mamma. Det är jag väldigt tacksam för att jag fick hjälp med..
Jag titta på en serie just nu på vägen hem jag tycker det är så skönt att få skriva av mig. Det gillar jag mycket. Det är ett sätt för mig att andra ska förstå hur jag känner mig av det jobbiga mitt liv.
Jag tycker också om att ha en tvillingsyster. Jag tycker också att det är väldigt häftigt att man kan bli tvillingar det känns ibland som man känner den andras känslor och men jag tror ju inte riktigt på det.

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 16 januari 2017 13:49

Jag har ett handikapp som jag inte tycker om att ha. Men jag är väldigt duktig på att Klara av det är och jobbar väldigt bra mycket på mig själv. Jag har haft en jättebra uppväxt med min bästa familj som finns. Väldigt bra syskon och min Släkt.

Jag har tre hundar som betyder väldigt mycket för mig också min hund och mammas
Hundar 2 som jag tycker väldigt mycket om

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 16 januari 2017 12:28

Jag ha en busig hund. Jag är lika busig som han sa att vi passar väldigt bra ihop tycker jag.. Jag ju gillar att vara med min Hund. Han Är också nej jag ca han blev jättefin.

Ovido - Quiz & Flashcards