Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 20:33

lyssnar jag på musik . Jag lyssnar på bland annat musik utom rock rock tycker jag lika roligt att lyssna på men det kan händaja gör det.

] Det ska bli skönt att mamma följer med på mötet imorgon hemma oss mig. Jag har också en väldigt busig Hund som bo med mig. Fast det passa mig för att jag är lika busig som Han.

- [ ] Jag längtar verkligen till sommaren. Då får jag träffa mina släktingar i Eskilstuna. Jag tycker det är synd att jag träffa dem en gång om året. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där men jag ska träffa allihopa och det ska bli roligt. Jag hoppas att vi ska ha grillfesten i år med. Jag hoppas också att det går bra med min hund och deras hund. Det gick bra förra året så jag tror att det ska gå bra år med. Jag längtar jättemycket tills jag ska åka och hälsa på dem. Det är det roliga ste på hela året för mig .

- [ ] Jag längtar jag ska prata med min faster igen. Jag tycker det är skönt att ha en faster som man kan prata med om allt. Som att prata om mitt handikapp det är jätte skönt och ha någon som man kan stötta sig in mot mer än sina föräldrar. Det är jätteskönt . Som ni vet så tycker jag inte om att sitta i rullstol men jag få mycket hjälp av min faster när jag prata med henne om det väldigt ofta.

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 19:23

Jag jag titta på den här filmen för att jag har sätten innan men jag kan verkligen kommendera denna.

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 16:51

Jag har tagit det väldigt lugnt idag. Det behöver man göra ibland.

Just nu lyssnar jag på musik . Jag lyssnar på blandad musik utom rock rock tycker jag inte om att lyssna på men det kan hända ibland.

Det ska bli skönt att mamma följer med på mötet imorgon hemma oss mig. Jag har också en väldigt busig Hund som bo med mig. Fast det passa mig för att jag är lika busig som Han.

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 00:10

Jag är mycket på stan. Jag tycker det är roligt att gå på stan när man vill ja nya saker. Det är också avslappnande gå på stan.
Jag har inte gjort någon som är mer för att göra mer än att gå ut med mig och åka och bowla dig idag.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon men jag hittar säkert på något att göra mer än att gå ut med min hund.

Skapa flashcards