Alla inlägg under januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 19:23

Jag jag titta på den här filmen för att jag har sätten innan men jag kan verkligen kommendera denna.

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 16:51

Jag har tagit det väldigt lugnt idag. Det behöver man göra ibland.

Just nu lyssnar jag på musik . Jag lyssnar på blandad musik utom rock rock tycker jag inte om att lyssna på men det kan hända ibland.

Det ska bli skönt att mamma följer med på mötet imorgon hemma oss mig. Jag har också en väldigt busig Hund som bo med mig. Fast det passa mig för att jag är lika busig som Han.

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 00:10

Jag är mycket på stan. Jag tycker det är roligt att gå på stan när man vill ja nya saker. Det är också avslappnande gå på stan.
Jag har inte gjort någon som är mer för att göra mer än att gå ut med mig och åka och bowla dig idag.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon men jag hittar säkert på något att göra mer än att gå ut med min hund.

Ett

Av Matilda Lilliefeldt - 25 januari 2017 13:32

Jag åt en macka sen åt jag en semla. Jag jag ska inte göra så mycket mer än att gå ut med min hund.

.

Av Matilda Lilliefeldt - 25 januari 2017 08:06

Det har vart en jobbig natt. Min hund har skällt hela morgonen. Det är jobbigt för mig jag vet inte pliktigt vad jag vet vad jag ska göra. Jag har ett skall halsband på honom på nätterna jag hade inte klarat mig utan det

Av Matilda Lilliefeldt - 23 januari 2017 22:36

Här har jag två filmer som jag kan kommendera att titta på om man inte har sett den innan.

Av Matilda Lilliefeldt - 23 januari 2017 21:32


Jag tittar på en film som kommer ifrån i år . Jag gillar att kolla på film som ni vet.

Det är jätteroligt att kolla på film och tänka bort sina egna problem istället särskilt problem.

Jag började kolla på film när jag var väldigt mycket på sjukhuset. Sedan dess har det varit min största hobby och att jag tänkte gå boss mitt eget liv. Jag jag handlar i någon annans liv och som har mycket bättre än jag. Jag tycker det är skönt att tänka bort mig i någon annans liv när jag kolla på film.

Av Matilda Lilliefeldt - 23 januari 2017 19:26

Denna filmen har kommit i år. Den väldigt spännande och kolla på.

Ovido - Quiz & Flashcards