Alla inlägg under januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 22 januari 2017 18:22

Idag har jag hållt på och tvätta. Jag hatar att tvätta utav så jävla lång tid tycker jag. Andra så har jag inte gjort något särskilt mer än att vara ute med min hund som jag måste göra varje dag..
Annars har jag inte gjort något särskilt annat idag. Jag tycker det är svårt att hitta på saker på söndagar.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 januari 2017 16:11

Jag lyssnar på musik mycket.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 januari 2017 11:09

Jag gör inte så mycket just nu. Jag ska ta det lugnt. Annars Ska jag inte göra något särskilt idag .

Jag är en glad tjej. Jag hittar på mycket att göra mer än att titta på mycket på film och serier. Jag är också med min hund jättemycket. Jag går också rätt ofta på stan. Jag kollar ibland. Om jag behöver något på stan. Jag är också rätt mycket med min familj.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 januari 2017 00:14

Denna film är den sista

Av Matilda Lilliefeldt - 22 januari 2017 00:07

Jag kan komma att ni ska se de här filmerna.

Av Matilda Lilliefeldt - 21 januari 2017 22:09

Jag har verkligen tagit en långpromenad med min hund. Jag och Laban var hos min mormor och hälsade på hos henne. Nu jag det är jag inte något särskilt mer än att kolla på en serie . Jag tycker det har vart en mysig idag . Jag har också träffas min mamma hos min mormor .jag tog en fika där.

Annars ska jag inte göra så himla mycket . Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra mera än underhålla min hund och gå en lång runda med om någon också. Jag tycker att det är skönt att ha en hund som gör att man kommer ut lite på dagarna.. Jag hade inte kommit ut om jag inte hade Laban som måste ut på promenader min hund. Jag är jätteglad att jag har honom jag är Nike gladare person med honom än jag hade varit utan att ha honom .

Av Matilda Lilliefeldt - 20 januari 2017 23:16

I onsdags så hade jag besök av min assistent . Som mammaledig det var roligt att träffa henne igen jag längtar tills hon börja jobba igen.

Av Matilda Lilliefeldt - 20 januari 2017 23:05

Jag är en glad tjej. Jag har gjort mycket idag jag har bytt gardiner som jag sa i en annan Ing lägg i min blogg .
Jag längtar jättemycket till sommaren för det varmare ute. Då slipper man ha vinterkläder på sig när man går ut med hunden det ska bli jätteskönt..

Ovido - Quiz & Flashcards