Alla inlägg under januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 10 januari 2017 20:22


Annars så vet jag inte vad jag ska göra under veckan mer än att jag börjar skolan på torsdag denna veckan.

Jag har också en jätte busig hund hemma hos mig. Som jag gillar jättemycket. Jag är en väldigt busig tjej.

Idag har jag varit på stan en snabbis. Sedan tog jag det lugnt.

Jag längtar till sommaren. För att jag vill träffa min farmor och min släkt. Det ska bli roligt att träffa dem igen i sommar. Jag hoppas också att de hinner att komma och hälsa på mig innan sommaren som jag har planerat om vi inte gör det så ses vi ju på sommaren.
Jag längtar också efter Toini hon är min faster jag pratar väldigt mycket med min faster och hon är min bästa vän .

Jag hatar att ha en CP-skada. Jag kan berätta varför jag hatar att vara handikappad . Det är för att jag måste ha folk runt mig resten av mitt liv. Det är jobbigt vissa perioder tycker jag men jag tycker också att jag fixar det så bra själv sen jag flyttade hemifrån.
Jag tycker också det är jätteskönt att ha en bra familj som jag har. Jag hade inte klarat mig utan dom.

Jag är tacksam för att mina föräldrar tvingade mig att börja på söderport gymnasiet I Kristianstad. Där fick jag lära mig att bo själv utan mina föräldrar . Det var jobbigt att bo själv men jag fick lära mig om det skulle hända om mina föräldrar någonting så hade jag lärt mig att bo själv så jag inte hade varit så rädd om det skulle hända. Det har inte hänt än och det är jag väldigt väldigt tacksam för. Men nu är jag väldigt tacksam för att mina föräldrar gjorde det som de gjorde nu klarar jag mig mycket bättre själv. Jag litar mer på mig själv jag hade gjort för tre år sedan.

Jag kan kommenderar att göra något sånt här innan något händer er föräldrar om ni har barn som är handikappad .

Av Matilda Lilliefeldt - 10 januari 2017 07:52

Godmorgon
Idag ska jag göra rätt mycket. Det Är att jag ska gå handla.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 januari 2017 20:09

Denna serien kan jag kommendera för er att kolla på om ni inte har sett den innan.

Av Matilda Lilliefeldt - 8 januari 2017 15:31

Jag gör inte så mycket idag. Jag hoppas allt allting går bra imorgon när du är jag har genomgång med en assistent.
Annars så vet jag inte vad jag ska göra under veckan mer än att jag börjar skolan på torsdag i denna veckan.
Jag har också en jätte busig hund hemma hos mig. Som jag gillar jättemycket. Jag är en väldigt busig tjej.

Av Matilda Lilliefeldt - 8 januari 2017 12:36

God eftermiddag ja det är söndag igen. Jag kan inte fatta att jag har redan gått en vecka igen.

Av Matilda Lilliefeldt - 7 januari 2017 22:12

Av Matilda Lilliefeldt - 7 januari 2017 21:46

Jag kan inte fatta att det är lördag kväll idag.. nu tittar jag på nu 2900 Happiness.

Jag har inte gjort något särskilt idag. Jag vet inte vad jag ska göra imorgon heller.

Av Matilda Lilliefeldt - 7 januari 2017 20:21

Idag har det kommit mycket snö och det tycker jag inte om, då kommer jag inte ut lika lätt som alla andra för jag sitter i rullstol och det är svårt när man inte ser trottoarkanterna. Det är också svårt att gå ut med min hund och då får jag be mina assistenter gå ut med honom. ?

Skapa flashcards