Alla inlägg under februari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 16 februari 2017 22:15

Jag lyssnar på musik just nu . Jag längtar tills jag och pappa ska åka till Eskilstuna i sommar jag behöver verkligen att komma iväg och hälsa på folk som är min släkt jag ska vara i Eskilstuna och vecka 25 till 26 ja vi ska fira midsommar upp i Eskilstuna i år. Det ska bli skönt att komma och träffa istället för bara hälsa på bara pappa som är min bästa bästa vän och min mamma också min bästa vän jag hade inte klarat mig utan mina föräldrar de är verkligen bra

Jag hade inte heller klarat mig utan mina syskon som betyder väl mycket för mig också. Jag har väldigt bra kontakt med mina syskon och det är faktiskt jätteskönt att ha det tycker jag. Jag får ofta idéer ifrån mina syskon vad jag ska göra ibland och ibland så ger jag dem också idéer på vad dom kan göra.



Av Matilda Lilliefeldt - 14 februari 2017 21:30

-
Jag gör inte så mycket idag. Nu håller jag på och kollar på en film. Den väldigt spännande men då flesta filmerna som jag titta på kan man nästan räkna ut vad som ska hända. Det vet man när man kolla kärlekskomedier. Jag tittar mycket på film som ni vet redan.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 februari 2017 13:22

Jag ska gå på bio idag .det ska bli skönt att jag ska göra något annat än vanligt tycker jag.
Jag får tänka bort allt med assistent problem jag tycker det kommer hela tiden till mig. Jag tycker det är jobbigt så jag funderar ibland Å på att flytta till boende. Då blir mina alla assistenter av med jobbet om jag väljer det. Jag tycker verkligen att de borde läsa mitt inlägg så att de någon gång förstår hur det känns för mig. Jag vill ha assistenter så jag kan leva mitt liv som jag vill

Av Matilda Lilliefeldt - 11 februari 2017 21:30

Jag såg den här filmen för en liten stund sedan. Det var en film som man kunde räkna ut vad som skulle hända från början.

Av Matilda Lilliefeldt - 11 februari 2017 15:04

Jag tog med mig fika till min mormor.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 februari 2017 12:47

Jag har vart och gått i snön idag. Det var jätte jobbigt för att på vissa ställen så kommer man inte fram. Så jag kan inte rekommendera att gå ut när det är snö. Men jag måste gå ut för jag har en Hund så jag behöver gå ut med honom. Men jag kan verkligen inte rekommendera och gå i snön. Jag hoppas det inte ska komma mer snö men antagligen så ska de komma mer snö

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 8 februari 2017 07:46

Jag kan inte fatta att jag vaken. Jag är fortfarande trött. Men jag blir väldigt pigg snart alla fall.

Av Matilda Lilliefeldt - 7 februari 2017 19:51

Idag har jag inte heller gjort så mycket mer än att kolla på en gammal serie som heter livet genom rosa . Ja vi ja jag tycker till och med att det är roligt att kolla på den igen för att jag har inte sätten om många år. Och det finns också en film som heter rosa the Movie

Skapa flashcards