Alla inlägg under mars 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 15 mars 2017 14:31

Jag hoppas snart att det lugnar ner sig för mig. Snart åka jag inte mer. Det känns som jag själv åka fan ingenting. Det känns också som att jag själv går in i väggen.

Av Matilda Lilliefeldt - 14 mars 2017 12:55

Denna filmen var väldigt intressant att kolla på tyckte jag. Jag gillar att kolla på film och serier det är min största hobby.

.

Av Matilda Lilliefeldt - 10 mars 2017 19:14

Nu är jag på väg till Växjö. Snart är jag framme hoppas jag

.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 mars 2017 21:55

Jag sitter under en filt. Jag tycker det är skönt och sitta under filten.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 mars 2017 14:48

Jag vill längtar till jag ska träffa min faster. Jag längtar jättemycket till sommaren så jag kan träffa henne. Jag hoppas också att hon hinner komma in an sommaren.

Jag längtar också till imorgon för då ska jag åka hem till pappa. Det ska bli jävligt skönt.

Jag tycker det är skönt och ha en väldigt bra kontakt med min familj som kan hjälpa mig när jag behöver en paus från allt.

.

Av Matilda Lilliefeldt - 8 mars 2017 23:54

Godnatt alla läsare

Av Matilda Lilliefeldt - 8 mars 2017 21:17

Idag har jag fått 321 poäng på bowlingen ? och det är mitt bästa hitintills sen jag börja spela för 8 år sedan ?

Av Matilda Lilliefeldt - 7 mars 2017 21:53

Jag tycker det är jobbigt att ha assistenter. Men jag hade inte klarat mig utan dom för då hade jag inte fått ihop min vardag som jag har idag. Men det kan vara jobbig ibland alla fall.
Jag längtar till jag ska åka till Eskilstuna när jag ska göra det i sommar. Jag har inte planerat vad jag ska göra där nere träffa släkten.

Ovido - Quiz & Flashcards