Direktlänk till inlägg 19 juni 2017

Torsdag

Av Matilda Lilliefeldt - 19 juni 2017 19:59

På torsdag åker jag till mina släktingar. Det ska bli roligt att göra det. Det är ju inte så ofta som vi träffas grund av att jag bor i Karlshamn och de bor i Eskilstuna. Ibland kunde man önskar att man träffade dem oftare men en gång om året är det enda tiden som man kan träffa dem särskilt på sommaren när alla nästan av semestern. Jag är där i en vecka och hälsar på det är iblandkort tycker jag men det är ju lite alla fall . Det är den roligaste veckan på hela året. Man får ju hitta på många saker när man har lite tid där uppe men när jag var Inger det var vi där bara i tre dagar nu är jag ju alla fall där i en hel vecka. Och jagtar med mig min busiga hund också upp det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Lilliefeldt - 29 maj 2023 13:14

Idag har det var jätte varmt ute idag har jag också hittat ett nytt sällskapsspel så jag ska testa det idag som man har verkligen kommit igång redan jag längtar till vecka 29 till festivalen då hoppas jag att min syrra kommer hem och hälsa på ja har ...

Dag

Av Matilda Lilliefeldt - 27 maj 2023 16:02

Idag har jag suttit på min balkong och solat och ätit glass. Och ikväll så ska jag gå ut och kolla till Kallmanns musik kväll ikväll. ...

Av Matilda Lilliefeldt - 17 maj 2023 10:54

Jag ska snart åka till min farmor om sex veckor å vara där i en hel vecka och jag längtar så hemskt mycket till hela släkten där uppe så det ska bli jävligt skönt att komma hem och få en pause från mina assistenter. ...

Av Matilda Lilliefeldt - 12 maj 2023 21:40

Skapa flashcards