Alla inlägg under juli 2017

M

Av Matilda Lilliefeldt - 30 juli 2017 21:46

Jag kan se att så mycket de här veckorna inte av skrivit i bloggen.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 juli 2017 21:10

Jag har varit på festivalen . Den tycker jag själv är jobbig för det blir så mycket folk runt mig. Den finns en gång om året.

Av Matilda Lilliefeldt - 14 juli 2017 17:50


Ni vet ju att jag tycker ibland att livet är piss. Jag tycker det är jobbigt att vara CP skadade,Tycker att det är jobbigt att ha min CP-skada men jag tycker jag klara av den mer och mer för varje år.

Av Matilda Lilliefeldt - 14 juli 2017 15:01

Hej! Jag har en katt det är lugnt de senaste dagarna.

Jag har kollat på film, det är skönt att kolla på film och serier tycker jag det är väldigt avslappnande.

jag var ju på Ullared I tisdags då köpte jag en Bombi jacka,jag gillar min nya jacka .

Av Matilda Lilliefeldt - 13 juli 2017 12:45

Spelat spel

Av Matilda Lilliefeldt - 12 juli 2017 14:28

Jag var på Ullared igår. Jag handlade en del exempel tallrikar, glas, muggar,matlåda i Lars med mera.

Av Matilda Lilliefeldt - 7 juli 2017 21:12

Idag har jag lyssnat på musik jättemycket. De här två låtarna lyssnade jag på. De är bra tycker jag. Jag hade inte klarat mig utan musik.

Skapa flashcards