Alla inlägg under februari 2018

Av Matilda Lilliefeldt - 28 februari 2018 17:15

Jag hatar denna jävla snön som har kommit så jag kan inte komma till bowlingen idag.

Igår hade jag intro hela dagen så jag blev väldigt trött, så jag väljer att vara hemma ikväll för att vila upp mig.

Av Matilda Lilliefeldt - 14 februari 2018 17:16

Detta gav jag mig själv i alla hjärtansdagpresent.

Dag

Av Matilda Lilliefeldt - 11 februari 2018 20:25

Min taklampa gick sönder idag så jag fick sätta in en annan lampa under tiden jag ska lösa det hihi I morgon.
Så här har ni lite nytänkande!

Av Matilda Lilliefeldt - 9 februari 2018 10:54

Jag har inte vart med själv för att jag saknar min mormor jättemycket.
Det har hänt mycket i mitt liv jag har fått anställa assistenter att vinna assistenten som jobbar nya Under tiden som de är mamma levde med sitt barn ,och det tycker jag är roligt för dom.

Det är svårt och hitta andra folk som man kan jobba med.

Jag måste ibland få skriva av mig annars blir inte lätt för mig

2

Av Matilda Lilliefeldt - 2 februari 2018 00:08

God natt

Skapa flashcards