Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 2 januari 2017 22:32

Jag vet inte vad jag ska gå igenom imorgon. när jag ska ha en intro av en ny assistent.

Har någon några tips vad man ska gå igenom.

Jag tycker det är jättesvårt att bästa om sig själv. Till Den nya assistenten .

Av Matilda Lilliefeldt - 2 januari 2017 20:41

Jag har inte gjort så särskilt mycket idag men jag gick på stan idag. det var väldigt trevligt tycker jag och jag har en assistent som är så busig av sig för att det smittar av sig på mig.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 januari 2017 11:47

Jag gillar att äta choklad. Jag gillar också äta pizza det är jätte gott.

Annars ska jag inte göra så mycket idag. Men jag tycker det är skönt att vara hemma. Jag hade inte klarat mig utan min lägenhet. Det är skönt att ha flyttat hemifrån vad man kan göra sina regler själv tycker jag.. jag bor i en trea och det tycker jag är skönt att jag j gör det.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 januari 2017 10:51

Detta är den tredje sången om ni letar efter det

Av Matilda Lilliefeldt - 2 januari 2017 10:44

Här ser den andra sången om ni letar efter.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 januari 2017 10:12

Jag har precis gått upp för en liten stund. Sedan gick jag ut med hunden. Sen ska jag gå på stan.

Ovido - Quiz & Flashcards