Alla inlägg under oktober 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 25 oktober 2017 16:24

En bra bild på mig. Nu mår jag lite bättre än innan idag men jag kommer alltid att sakna min mormor jätte mycket. Hon var min största idol hon är det fortfarande men jag kan ju inte träffar henne mera för att hon har gått bort men jag kommer alltid ha henne i mina tankar....
Jag trodde inte jag skulle sakna min mormor så här mycket som jag gör. Man fattar inte det! du betydde väldigt mycket för mig, gjorde mitt liv mycket enklare. Idag saknar jag henne som fan!

Av Matilda Lilliefeldt - 23 oktober 2017 23:03

Imorgon så ska jag ha intro med en ny assistent som ska börja jobba hos mig.
Jag tycker att det är jobbigt och ha intro men nu har jag ju börjat lära mig att ha det.

Av Matilda Lilliefeldt - 13 oktober 2017 16:02

Jag lyssnar på musik just nu. Jag gillar att lyssna på musik.

Av Matilda Lilliefeldt - 10 oktober 2017 19:42

Vi har gjort lite allt möjligt på den sista dagen på semestern. Det har varit jätteskönt att ha semester det har varit lite jobbigt för mig innan jag åkte på semester men det var skönt att få en liten pause från det vanliga

Av Matilda Lilliefeldt - 10 oktober 2017 19:31

En kyrka till och en gubbe utan huvud är jätteroligt tycker jag

Av Matilda Lilliefeldt - 10 oktober 2017 19:22

Hej gåvor i en annan pack och se lite olika saker.

Av Matilda Lilliefeldt - 10 oktober 2017 19:14

Vi sitter på stranden och solar och badar och har det jävligt skönt

Av Matilda Lilliefeldt - 10 oktober 2017 17:39

Detta är en visa mig hur mycket de hade i Barcelona , en människa staty

Skapa flashcards