Alla inlägg under april 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 29 april 2017 18:20


Det känns konstigt att vara utan en hund. Men jag känner att jag gjorde ett bra val att lämna bort Laban. Laban fick två bra år med mig. Nu är det mer saknad att han inte är hos mig mer.
Det var en väldigt mysig hund och lära känna. Men det blev jobbigt när han vad är det skälla mycketÄr man inte var hemma. Det var därför jag inte kunde ha kvar honom och att det var mycket biten av assistenter vad var det han inte klarade av. Jag har hittat ett bättre boende för honom och det tycker jag är väldigt skönt. Men jag kommer verkligen sakna honom han var de verkligen min bästa vän. Antastad av the mig när jag var ledsen eller förbannad .

Av Matilda Lilliefeldt - 26 april 2017 21:29

Hej allihopa Jag fick ta ett jobbigt beslut idag. Jag kommer inte Ha kvar Laban som sällskapshund det va droppen för mig idag för mig idag.bjag kan inte lämna han någon gång själv. Så jag fick B min syster att hämta honom så jag kan åka och bada imorgon. Min moster har hittat ett hem till honom, min mamma kommer kontakta henne imorgon.

Av Matilda Lilliefeldt - 25 april 2017 11:52

Jag köpte ett armband för pengarna som jag fick av mormor det är min födelsedagspresent från mormor.

Av Matilda Lilliefeldt - 24 april 2017 14:54

Idag fick jag köpa ett nytt koppel till Laban för att det gick av men jag vet inte hur. Liknande som man hade fast i en annan färg. Som ni vet så gör man ju Laban lite som han själv göra .

Av Matilda Lilliefeldt - 23 april 2017 22:12

Jädra dina dig kom man inte glömma bott i västra taget. Det är lite jobbigt att du är borta men jag kommer aldrig tänka bort dig. Du var en bra kompis till mig och som tröstar du mig jättemycket när jag var väldigt ledsen och jag kommer saknar dig när jag är hos mamma och hälsar på men jag kommer aldrig glömma dig. Du var en snäll hund som jag stod väldigt nära i alla år du har funnits i mitt och i min familj liv idag är det 21 dagens sen jag kommer alltid sakna dig

F

Av Matilda Lilliefeldt - 19 april 2017 22:49

Jag hatar att sitta i rullstol . Jag har inte varit så glad idag. Det är så jobbigt att visa att man lägger jag hela tiden fast man inte är det. Det är jobbigt att ljuga för folk attoch man mår bra fast man inte gör det.

Av Matilda Lilliefeldt - 14 april 2017 16:03

Idag har jag vart ute i blåsten med min hund. Man behöver ju gått ut i hund i alla väder. Nu lyssnar jag på musik.
Jag ska inte göra så mycket i påsk. Jag har inte gjort så mycket annat heller när jag var liten. Det som jag gjorde när jag var liten det var att leta upp påsk ägg med massa godis i.

Av Matilda Lilliefeldt - 13 april 2017 19:00

Jag kolla på en film.

Skapa flashcards