Alla inlägg under oktober 2016

Hej

Av Matilda Lilliefeldt - 30 oktober 2016 09:22


Jag vill lita på folk men jag tycker det är jätte svårt att lita på folk. När man har folk . Jag har en CP-skada jag tycker det är jobbigt att vara rullstolsbunden men jag vet inget annat för jag har varit hela mitt liv. Det är skönt att ha en familj som stöttar en närmare tycker allting är svårt och jobbigt

Hq

Av Matilda Lilliefeldt - 26 oktober 2016 21:56

Jag håller på att titta på en film. Jag har varit och bowlat idag. Jag hoppas att det kommer att bli lugnt imorgon i skolan. Vi ska göra soppa och bröd. Jag längtar till nästa helg då ska jag åka till IKEA. Jag vet inte vad jag ska göra i helgen som kommer ni får gärna komma med förslag till mig.

Ps jag gör mycket hela tiden, Jag längtar också till julafton och träffa mina syskon det ska bli skönt att få träffa dem igen. Ni vet att min familj betyder väldigt mycket för mig, jag hade inte klarat mig utan dem. Denna bilden är tagen 2012 när vi var i Rom hela familjen. Laban kom in i bilden för ett och ett halvt år sedan, det Ångrar jag inte för att han har hjälpt mig så mycket igenom denna tiden ja jag har haft honom.

Av Matilda Lilliefeldt - 26 oktober 2016 16:41

Love Laban är nyklippt om du jättesöt men han är alltid jätte sätt.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 oktober 2016 22:12

Hej!

I det har haft en tuff dag för mig idag. Jag hade hoppas på att slippa vara rullstolsbunden. Jag har alltid varit sedan jag föddes och mina föräldrar kan inte de förstår inte hur det kunde hända att jag skulle bli rullstolsbunden, men de fick reda på att jag var när jag var 13 månader gammal och ja jag har vart beroende av folk hela mitt liv och jag är så jävla trött på det. Ursäkta assistenterna att jag skriver så här, men det är så jag känner mej, ni hjälper mig så mycket ni kan och stöttar mig i mitt liv. Jag tycker fan att det är jobbigt att vara rullstolsbunden särskilt när man har syskon som kan gå. Alla andra slipper planera hela deras liv jag måste planera hela mitt liv för att min dag ska bli normal som alla andra jag tycker det jobbigt...

Av Matilda Lilliefeldt - 22 oktober 2016 17:12

Jag flyttar IKEA resan till om två veckor istället står jag få mer tid på IKEA en jag hade fått imorgon. Så jag hoppas att det inte blir att folk blir sjuka om två veckor idag är det precis två veckor.

Av Matilda Lilliefeldt - 22 oktober 2016 12:24

Jag ska åka till IKEA i morgon med min pappa och Lina ska följa med och hjälpa till. Jag hoppas att jag hittar ett nytt köksbord som är snyggare än det jag har idag. Jag är glad att pappa ska följa med mig till IKEA. Jag hade inte klarat av Mitt liv utan min familj.

JAG

Av Matilda Lilliefeldt - 22 oktober 2016 12:09

Jag är trött idag

Av Matilda Lilliefeldt - 21 oktober 2016 10:49

Här sitter Sara många lika busig som jag ha ha ha ha ha ha ha

Skapa flashcards