Alla inlägg under juli 2018

Av Matilda Lilliefeldt - 18 juli 2018 19:49

Ny putsade smycken som glänser och gör att jag känner mig extra sommarfin.

Av Matilda Lilliefeldt - 5 juli 2018 19:31

Nothin goes as planned
Everything will break
People say goodbye
In their own special way
All that you rely on
And all that you can fake
Will leave you in the morning
But find you in the day

Oh you're in my veins
And I cannot get you out
Oh you're all I taste
At night inside of my mouth
Oh you run away
Cause I am not what you found
Oh you're in my veins
And I cannot get you out





Everything will change
Nothin stays the same
And nobody here's perfect
Oh but everyones to blame
All that you rely on
And all that you can save
Will leave you in the morning
And find you in the day

Oh you're in my veins

And I cannot get you out
Oh you're all I taste
At night inside of my mouth
Oh you run away
Cause I am not what you found
Oh you're in my veins
And I cannot get you out

No I cannot get you out
No I cannot get you

Oh no I cannot get you out
No I cannot get you
Everything is dark
It's more than you can take
But you catch a glimpse of sun light

Shinin shinin, down on your face
your face, oh your face
Oh you're in my veins
And I cannot get you out
Oh you're all I taste
At night inside of my mouth
Oh you run away
Cause I am not what you found
Oh you're in my veins
And I cannot get you out
No I cannot get you out
No I cannot get you out
No I cannot get you

Detta är min favoritlåt är nu för tiden

Av Matilda Lilliefeldt - 5 juli 2018 18:55

Jag planerar att varje dag för mig vad jag ska göra om men jag hoppas snart att efter denna sommaren att jag har någon praktik som jag kan sitta sysselsätta mig med.

Av Matilda Lilliefeldt - 5 juli 2018 18:49

Jag längtar till att jag ska åka till Eskilstuna och hälsa på min släkt på pappas sida om jag träffa dem en gång om året där uppe men det är inte så länge kvar jag få längta länge var jag ska dit. Det ska bli spännande vad vi ska göra under din semester när jag är där, Dom har inte planerat något som vi ska göra där dom tyckte att jag skulle göra det men jag sa till dem att vi skulle dela på det men jag får väl höra av mig till mina kusiner så får vi se vilka som kan komma på det. Men ni kommer säkert på saker som vi behöver kan göra under den veckan som jag ska vara med min släkt men jag tycker det ska bli jätte roligt att komma upp i detta året också särskilt att träffa min farmor det är ett år sen jag träffade henne under Min semester.

Av Matilda Lilliefeldt - 5 juli 2018 18:36

Denna midsommar firade jag med min släkt på mammas sida. Jag kan tycka att det blev jätte varmt på midsommar än det brukar vara på midsommar, det brukar regna på midsommar diet gjorde det inte detta året och det tyckte jag var. Man äter jättemycket när man firar mittsommarTycker jag att man gör.

Skapa flashcards