Alla inlägg under januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 31 januari 2017 21:40

Jag gör inte så mycket just nu. Jag tittar också på en serie.

.

Av Matilda Lilliefeldt - 30 januari 2017 16:53

Vi har en grillfest varje år på sommaren när jag kommer och hälsar på. Så vi träffar alla i våran släkt på pappas sida. På kvällen så spelade vi sällskap spel de som villeVara med.
Det var min idé att ha en grillfest för att träffa alla och det har ju funkat i många år

Av Matilda Lilliefeldt - 30 januari 2017 15:39

Här sitter jag och fikar med min farmor. .detta fotot är taget för några år sedan. Jag gillar att min farmor och en jättego person . Bilder som hon visade på mig när jag va liten

Av Matilda Lilliefeldt - 30 januari 2017 15:20

Jag tog studenten 2013. Jag firar det med min familj och med min släkt mina fastrar som jag tycker mycket om va där och det betyder mycket för mig ,dom heter Torrini och Eva . Det var en väldigt trevlig dag och det blev en väldigt en lång dag... sen hade vi fest hemma hos mamma där jag träffade Alla som va inbjudna till min studentfest

Av Matilda Lilliefeldt - 29 januari 2017 16:47

Jag lyssnar på musik jag tycker Musikhjälpen jättemycket förtroende och inte mår så bra jag hade inte klarat mig utan. Jag tycker också att musiken djupare än må bättre när man bra

Av Matilda Lilliefeldt - 29 januari 2017 15:32

Idag har jag inte gjort så mycket jag ska inte göra mycket idag för jag känner mig väldigt trött.
Jag har två busiga under oss mig idag Man glad att ha hund grundfärg de pigga upp än

M

Av Matilda Lilliefeldt - 29 januari 2017 01:30

God natt ska jag gå och sova

Av Matilda Lilliefeldt - 26 januari 2017 20:33

lyssnar jag på musik . Jag lyssnar på bland annat musik utom rock rock tycker jag lika roligt att lyssna på men det kan händaja gör det.

] Det ska bli skönt att mamma följer med på mötet imorgon hemma oss mig. Jag har också en väldigt busig Hund som bo med mig. Fast det passa mig för att jag är lika busig som Han.

- [ ] Jag längtar verkligen till sommaren. Då får jag träffa mina släktingar i Eskilstuna. Jag tycker det är synd att jag träffa dem en gång om året. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där men jag ska träffa allihopa och det ska bli roligt. Jag hoppas att vi ska ha grillfesten i år med. Jag hoppas också att det går bra med min hund och deras hund. Det gick bra förra året så jag tror att det ska gå bra år med. Jag längtar jättemycket tills jag ska åka och hälsa på dem. Det är det roliga ste på hela året för mig .

- [ ] Jag längtar jag ska prata med min faster igen. Jag tycker det är skönt att ha en faster som man kan prata med om allt. Som att prata om mitt handikapp det är jätte skönt och ha någon som man kan stötta sig in mot mer än sina föräldrar. Det är jätteskönt . Som ni vet så tycker jag inte om att sitta i rullstol men jag få mycket hjälp av min faster när jag prata med henne om det väldigt ofta.

Skapa flashcards